Ferslev-Flügges blog

Jeg hedder Camilla. Jeg er 35 år og gift med Kenneth 36 år. Sammen har vi 2 børn Cajsa på 9 år og Casper på 3 år

fredag, november 03, 2006

HURRA HURRA

I dag er Camillas fødselsdag hurra hurra huuura. Til morgen blev jeg vækket med fødselsdagssang og 2 børn med flag og gaver. Af Cajsa fik jeg en hjemmelavet servietholder og en hjemmelavet julekalender som er rigtig flot lavet (Syntes sikkert kun en mor): Af dem alle fik jeg den pung jeg har ønsket mig, rigtig dejligt. Hvad dagen eller byder på ved jeg ikke helt endnu, vi skal i sommerhuset og arbejde. Fødselsdagen holder vi først den 11. Kan i have en rigtig dejlig dag i det smukke vejr

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Nej, du selv jeg (som ikke er barnets mor) kan se at den kalender er rigtig flot og meget omhyggeligt lavet.
Stort tillykke med fødselsdagen. Jeg håber at du har haft en rigtig god dag - vejret har i hvert fald været rigtig flot (flottere end på min fødselsdag!!?) ;o)
Stort fødselsdagsknus
Ann-Therese

5:45 PM  

Send en kommentar

<< Home