Ferslev-Flügges blog

Jeg hedder Camilla. Jeg er 35 år og gift med Kenneth 36 år. Sammen har vi 2 børn Cajsa på 9 år og Casper på 3 år

tirsdag, oktober 31, 2006

Rykker ligt gave ønskerne op så i kan finde dem:-)

Gave ønsker
Camillas ønsker:
Smykkeskrin (det jeg har er blevet for lille :-))
Food processer. Carina ved hvilken set til 398,-
Jeg ønsker mig helt vildt den nye parafyme DG. Den er temmelig dyr så evt gavekort til matas eller en eau de toilette hvis de har det.
Herstal tube trio i rød. Koster 799 har set den til 399 i inspiration i fra den 23 oktober.
Pung (kenneth har en seddel med hvilken, set til 650 kr)
Soda steamer (nok stavet forkert. det er sådan en til at lave sodavand på fra 80érne jeg skal bare bruge den til danskvand som jeg drikker meget af)Parafume
Gavekort til kosmetologskolen
Gavekort til rødovrecentret.
Stor rød pude (Carina ved hvilken)
Caspers ønsker:
Flexitrax
Biler i alle mulig størrelser gerne med flotte farver
Flyvere, flyvere og flyvere
Helikoptere.
Puslespil med få brikker
Fjernstyrret bil. Gerne på størrelse med en pakke havregryn og med lys i lygterne og så skal den kunne køre frem og tilbage (moren havde købt en i bilka der kun kunne køre frem, det var ikke populært hos faren)
Plastik dyr
Bøger
Playmobil helikopter
legemad
kaffestel