Ferslev-Flügges blog

Jeg hedder Camilla. Jeg er 35 år og gift med Kenneth 36 år. Sammen har vi 2 børn Cajsa på 9 år og Casper på 3 år

fredag, oktober 20, 2006

Syg 2

Har det lidt bedre idag, men har stadig feber. De sidste dage har været noget lort (undskyld sproget). Cajsa har fået lov til at være hjemme og jeg har bare sovet det meste af dagen, hun har stort set passet sig selv. Kenneht sybtes nu at det er lidt hårdty og håber at jeg snart bliver bedre. Lægen sagde at der ikke var noget i urinen men at jeg havde en sprængt cyste der bare skulle gå i sig selv, desuden havde jeg en virus på den ene lunge (anede jeg ikke). Så jeg måtte overgi mig og lægge mig, ikke at jeg kunne meget andet.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Sprængt cyste? Noget på lungen? Hm...lyder bare ikke særlig godt du!! Vi ses da ikke søndag vel? Knus fra Pia

12:03 PM  
Anonymous Anonym said...

Av for søren, det var da en værre omgang du er løbet ind i.
Jeg håber at du snart er frisk!
Stort bedrings-knus
A-T

9:36 AM  

Send en kommentar

<< Home