Ferslev-Flügges blog

Jeg hedder Camilla. Jeg er 35 år og gift med Kenneth 36 år. Sammen har vi 2 børn Cajsa på 9 år og Casper på 3 år

tirsdag, oktober 31, 2006

afspadseret idag

Cajsa var lidt klatten til morgen så jeg afspadserede kl 13 og hentede hende diretkte fra skole. Planen var at jeg skulle hygge om tøsen imens jeg fik gjordt rent hvilket er tiltrængt. Da vi kom hjem var jeg våd og kold, Cajsa blev plaseret i sofaen med dyn, film og slik og jeg tog et bad. Efter badet lagde jeg mig lige på sofaen og holdt Cajsa i hånden og så zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Vågnede klokken 16 og fik noget travt med at hente Casper. Det var den rengøring he he

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hehe... nå ja... du må ha' trængt! Knus fra Pia

9:58 AM  
Anonymous Anonym said...

Det har nok været en tiltrængt lur, og Cajsa har nydt at være hjemme i fred og ro.
Håber at hun er frisk nu...?
Knus
A-T

5:38 PM  

Send en kommentar

<< Home