Ferslev-Flügges blog

Jeg hedder Camilla. Jeg er 35 år og gift med Kenneth 36 år. Sammen har vi 2 børn Cajsa på 9 år og Casper på 3 år

torsdag, juli 31, 2008

Orø

Hver år tager vi til Orø med venner familie og diverse. Ofter er vi et sted imellem 50 og 70 mennesker. Cajsa elsker denne tur, nok mest fordi der er ingen ting på Orø så man er meget sammen. Dette år var vi næsten kun tøser og børn indtil om lørdagen fordi der var mande polter abend om fredagen. Men vi hyggede os nu alligevel.
En lur i skyggen er nu det bedste
Casper og Mai der er på slap line. De kom meget sent i seng om aften:-)

Jeanette min veninde og kommende brud på lørdag d 378
Posted by Picasa

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

MIT Orø??? Nå... ai hvor sjovt! Jeg kunne kende færgen :-) Knus fra Pia Maria

7:10 PM  

Send en kommentar

<< Home