Ferslev-Flügges blog

Jeg hedder Camilla. Jeg er 35 år og gift med Kenneth 36 år. Sammen har vi 2 børn Cajsa på 9 år og Casper på 3 år

fredag, juli 04, 2008

Bålsted

Se lige Far og Søn lave bål efter vores tur i skoven.
Storesøster holder øje og passer på.
Kenneth ser ud som om han ikke er sikker på at det er godt det han han lavet, men han slapper bare af. (kan godt se lidt sur ud når han er afslappet)
Og så kom Farmor også forbi og der blev lavet snobrød til den stor guld medalje. Sjovt nok huskede jeg at snobrød var utrolig lækkert som barn, meeen man er nok blevet lidt forfinet her på ens gamle dage. Sort brød med varm syltetøj nej tak det kan jeg godt undvære
Posted by Picasa

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åh det ser vel nok dejligt ud. Gad jeg godt. Men vores have er vist for lille. men ellers... Sort brød med syltetøj... haha "uhm!" Og fyre der ser sure ud når de slapper er cool. Det gør Jake nemlig også! Kh Pia Maria

7:28 PM  

Send en kommentar

<< Home