Ferslev-Flügges blog

Jeg hedder Camilla. Jeg er 35 år og gift med Kenneth 36 år. Sammen har vi 2 børn Cajsa på 9 år og Casper på 3 år

tirsdag, maj 20, 2008

Livet

Hej hej hvor er vores søn heldig. denne sag bestilte vi i jylland og var han bare glad da den kom :-) Var dog lidt usikker første gang han skulle sove i den, men du er der ingen problemer. Faktiske bliver den konstant "kørt/flyttet" rundt med (plastik vejer ingen ting)
Så skuller der prøves noget nyt. Denne yndige dame står med en halv fuld øl dåse oppe i rø... (prøv det det er faktisk ikke dårligt)
Takke være min sviger mor har vi den smukkeste have i hvidovre... nej i danmark, det er jeg ganske sikker på
Ja så er heste sporten røget, så nu er fodboldforældre. Vi hader begge fodbold og har overhovedet ikke forstand på hvor og hvordan man gør. Men som de gode forældre vi er, hepper vi trofas her til hendes første kamp ( tabte 12-0) Meeen man kan du godt blive lidt grebet af det når det nu er ens datter der spiller :-)
Posted by Picasa

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Nej hvor du bare lyder glad. Hvor er det dejligt! Ps. viser ikke Jeppe sengen... bliver da bare misundelig! Kh Pia Maria

3:40 PM  
Anonymous Anonym said...

Hold da op en dejlig seng. JEG bliver helt misundlig.
Hvor er det bare nogle gode billeder og hyggelige tekster.
Altid en fornøjelse at gå ind på din side.
Håber Cajsa bare bliver SÅ glad for fodbold.Kan man ikke påstå at fordbold er en drengeting? og gik du ikke for det meste med til hesten?

3:00 PM  
Anonymous Anonym said...

Hov kommentaren før var fra mig.Be

3:01 PM  

Send en kommentar

<< Home